چيچاريتو رئال را ترک نخواهد کرد
X بستن تبليغات
X بستن تبليغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
چيچاريتو رئال را ترک نخواهد کرد
  • بازدید : (60)
چيچاريتو رئال را ترک نخواهد کرد

چيچاريتو رئال را ترک نخواهد کرد


به گفته ي مدير برنامه‌هاي خاوير هرناندز، مهاجم رئال مادريد، او سپيدپوشان را در نقل و انتقالات زمستاني ترک نخواهد کرد.

 مهاجم مکزیکی در اواخر تابستان به صورت قرضی از منچستریونایتد به رئال پیوست ولی با وجود آمادگی کریم بنزما و روی فرم نبودن او و همچنین کمبود دقایق بازی، باعث شده تا او کمتر به بازی گرفته شود.به همین دلیل، شایعه شده بود که هرناندز می‌خواهد در زمستان رئال را ترک کند ولی مدیربرنامه های چیچاریتو عنوان کرد که او قصد رفتن ندارد.

او گفت:" گاهی رسانه ها، شرایط را بزرگ و غیرواقعی نشان می‌دهند. او باشگاه را در ژانویه ترک نخواهد کرد. او دوست دارد بیشتر بازی کند ولی می‌داند که با تلاش زیاد به او فرصت داده خواهد شد. آینده ی خوبی مقابل اوست. رئال تیمی بسیار جذاب و فوق‌العاده است و کسب جایگاه در این تیم کار دشواریست. ولی خاویر هم کیفیت بالایی دارد و تلاش می‌کند."

مدیر برنامه های چیچاریتو درباره آینده ی او گفت:" اگر مادرید تلاشی برای دائمی کردن او نکند، به یونایتد باز خواهد گشت. در هر صورت برای هر اقدامی باید با مسئولین یونایتد در تماس باشیم."


برچسب ها : ,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: